Monday, May 4, 2009

KAK TON's ON AIR!

pic: credit to Zareen :)

Seeing is believing..:)

7 comments:

Khairunnisa said...

tahniah kak ton, sy kenal website ni pasal ada rancangan WHI ni pun..awak duduk di taman puncak jalil ke?

sofe said...

tadi, sy tgok WHI ;)
psal kak ton lahhh . syabas !

Yati-M said...

wah Kak Ton..dah duduk sebaris dgn Ct nurhaliza ni hehhe...bravo...bravo..

Maizatul said...

hehehe....caya le kak ton

Anonymous said...

salam kenal dari saya. Sy pun tgk kak ton kat WHI semalam. Ingat nak belajar buat tudung gak. Nama saya pun ton jugak - aton.

Kak Ton @ Kak Lily said...

Khairunnisa ~ sy tinggal d tmn lestari putra, seri kembangan
sofe ~ thanks :)
Yati-M ~ tocey..tocey..kalo ct ade semalam...tak tido laa haku..hehe
Maizatul ~ hehe..thanks
Jamie@Aton ~ kelas akan d buat secepat mungkin :)

Azhar & Hasira said...

tahniah...semlm tertgk kak ton on air gituuuuu
p/s:tu trs dtg menyinggah

Post a Comment