Monday, May 4, 2009

KAK TON's ON AIR!

pic: credit to Zareen :)

Seeing is believing..:)

7 comments:

Khairunnisa said...

tahniah kak ton, sy kenal website ni pasal ada rancangan WHI ni pun..awak duduk di taman puncak jalil ke?

sofe said...

tadi, sy tgok WHI ;)
psal kak ton lahhh . syabas !

Yati-M said...

wah Kak Ton..dah duduk sebaris dgn Ct nurhaliza ni hehhe...bravo...bravo..

Maizatul said...

hehehe....caya le kak ton

jamie-di-sini said...

salam kenal dari saya. Sy pun tgk kak ton kat WHI semalam. Ingat nak belajar buat tudung gak. Nama saya pun ton jugak - aton.

Kak Ton @ Kak Lily said...

Khairunnisa ~ sy tinggal d tmn lestari putra, seri kembangan
sofe ~ thanks :)
Yati-M ~ tocey..tocey..kalo ct ade semalam...tak tido laa haku..hehe
Maizatul ~ hehe..thanks
Jamie@Aton ~ kelas akan d buat secepat mungkin :)

Azhar & Hasira said...

tahniah...semlm tertgk kak ton on air gituuuuu
p/s:tu trs dtg menyinggah

Post a Comment