Tuesday, May 19, 2009

SEKITAR KELAS JAHIT TUDUNG 17 MAY D IMPIAN QAISARA











Terima Kasih!
Samihah, Actarunnisah, Zaharina, Nadia, Hjh Jara,Hasnah, Noorsiah, Jamariah, Naimah
Asmah, Noor Akmal, Hafiza, A'bidah, Haryanti, Nor Azlina dan Ina Marini
(tiada d dalam gambar: harlinda-balik awal..hehe)

SALAM!

Alhamdulillah, kelas jahit tudung pada 17 May 2009 d Impian Qaisara BBB telah pun selesai.
Kak Ton amat berterima kasih kepada semua 17 orang peserta yang hadir pada hari tersebut dan kesemua telah berjaya menjahit tudung mereka hingga selesai..:)
Syabas dan jangan lupa mempraktikkan ilmu yang anda dapat itu d rumah ya!
Terharu rasanya kerana ada peserta yang datang dari jauh..Terengganu! Bukit Fraser! Tanjung Malim dan ada juga yang terpaksa meninggalkan anak kecil d rumah untuk datang belajar menjahit tudung.

Kelas d mulakan pada pukul 9.15am, K Ton menunjuk cara-cara meletakkan pola dan memotong kain hinggalah mencantum. By 11am lebih kurang kesemua peserta sudah siap mencantum dan mula Q untuk jahit tepi!...Semangat sungguh..Dalam 1pm, sebahagian perserta sudah siap menjahit tudung..2pm..kesemua dah selesai...:)
Tak lupa buat Ila dan Kyana,,yg sudi luangkan masa dan keringat untuk memberi tips kepada peserta..Buat Ila yang banyak menolong jahit tepi...terima kasih banyak2 ye..(saje je nk dera Ila..hehe)

Kawan2 yang hadir memeriahkan majlis :)



9 comments:

m|sa said...

salam..

kak eva.. meriaah nye kelas.. ingat nak pi nyibuuuks sambil soping kain.. tak smpt le plak..


- misa
http://ribbonrepublic.blogspot.com

Kak Ton @ Kak Lily said...

wsalam misa..

itule,...lenkali dtg ye..thanks :)

Nor Azlina said...

terima kasih kak ton dan kak ila atas tips-tips kepada saya yg tak reti apa ni.. berjaya siap sehelai tudung!!!! nanti kak ton buat lah lagi kelas!!!

Kak Ton @ Kak Lily said...

T Kasih Azlina...sib baik sempat rescue awak nyer tudung kan..hehe

Mai @ zareen said...

hehehe...sonok dapat join sambil menjual...lain kali buat le lagi....jangan lupakan daku kak eva...

vTec N girL said...

hehe..trima kaseh kak ton..buat mse ni xle nk praktik lg..lom ade krts gam nk buat awning..arini bru nk p cri..hehe..ac enjoy sgt kls kak ton..tp ase cm kjp je kls aritu.huhu


-amyha-

hamidah said...

cantiklah kak ton nyer jahitan tudung x sabar lak nk tunggu post dari kak ton....salam

Chikaz said...

bez nyerrr join kelas jahitan tudung...

h.Najwa Collection said...

wahh..nanti leh la saya join gak..

http://hnajwacollection.blogspot.com

Post a Comment