Friday, January 16, 2009

MASA ITU EMAS!

Dah seminggu x menjahit tudung..haiyaaa x productive betoii..
So tadik dengan rasa insafnye menggunakan masa lunch untuk potong jersey untuk body, kain2 untuk awning dan potong gak kain gam...berehhhh :)

Malam ni mula operasi menggosok kain gam, jahit awning, sambung awning dengan body. InsyaAllah..esok bley la hantar jahit tepi. Cakap pasal jahit tepi...eyy nak beli ke mesin jahit tepi ek? Macam nakkk ajer..

Tengok kat forum..they all ni productive betull..ada yg bley siap 10 kot semalaman...huaaa...nk nanges rasanya..

Hari Ahad ni ada kelas kt Impian Qaisara..ada sales jugak by JVCynosure..hmmm mcam nk g shopping jek..Yelah..potential customers dah bertambah..tp product nye ngak ader..cemane ni...

Yakin Boley..tadaaa..

2 comments:

ccHasz said...

Kak ton @ Kak eva saya pon dok belek brochure singer ni cam nak beli jek mesin jahit tepi tu heheheh jom JV ;)

Kak Ton said...

Ituler..tgh pk pk nie..:)

Post a Comment